Normen, processen

United Call Centers NL

United Call Centers streeft naar een standaard infrastructuur- en informatietechnologieomgeving volgens internationale vereisten met volledige gegevensbeveiliging. Onze collega's werken in lijn met de verwachtingen van ISO 9001: 2008, ISO 27001: 2013 en PCI-DSS 3. 1 met behulp van de nieuwste cloudgebaseerde technologieën.

Al onze diensten zijn duidelijk omschreven en worden geleverd volgens Standard Operating Procedures (SOP's). Deze zijn gemaakt in overeenstemming met de ITIL-raamwerkpraktijken om ervoor te zorgen dat services vanaf de basis worden ontworpen om aan strategische verwachtingen te voldoen en een soepele overgang te garanderen.

SOP

United Call Centers ontwerpen en implementeren hun diensten volgens Standard Operating Procedures (SOP's) in overeenstemming met het ITIL-raamwerk. Ons managementteam kan binnen enkele dagen kant-en-klare oplossingen bieden aan onze partners (afhankelijk van de grootte en complexiteit van het project). Elk project wordt geleid door een Account Manager die optreedt als Single Point of Contact (SPOC) in klantrelatiebeheer. SOP's definiëren verder het individuele en coöperatieve werk van de afdelingen van UCC. Deze omvatten accounts en backofficefuncties zoals HR, werving, financiën en salarisadministratie, verkoop- en marketingactiviteiten.

ITIL

ITIL-praktijken (Information Technology Infrastructure Library) zijn wijdverbreid in de zakelijke dienstverlening. Door het te gebruiken, kan UCC een strategie creëren, ononderbroken, georganiseerde en effectieve diensten plannen, implementeren en uitvoeren. Op basis van onze voortdurende benadering van serviceverbetering streven we ernaar om bewust en proactief mogelijkheden te verkennen om de efficiëntie te verhogen en aanbevelingen te doen voor het introduceren van ontwikkelingen.

ISO 27001

United Call Centers Kft. (Ltd) gebruikt hun informatiebeveiligingsbeheersysteem in overeenstemming met het ISO 27001: 2013-certificaat in het kader van het informatiebeveiligingssysteem met betrekking tot callcenterdiensten.

IT beveiliging

UCC beheert veilige, betrouwbare Call Center-softwaresystemen in de cloud volgens de nieuwste technologie. Deze systemen gebruiken firewall- en antivirusbescherming, penetratiepreventie, ze zijn redundant en werken volgens BCP / DR-vereisten.

Onze binnenlandse en internationale diensten worden beschermd door het gebruik van meerdere verschillende beveiligingsmaatregelen. We beschermen de gegevens en informatie van onze klanten en ons bedrijf in het licht van het huidige informatiebeveiligingsbeleid (ISP).

We beschermen informatie op basis van vertrouwelijkheid met behulp van wachtwoordbeveiliging, 2FA en codering. Onze systemen zijn beschermd tegen onrechtmatige toegang via een logische scheiding van toegangsniveaus, monitoringtools en virtualisatie.

Onze collega's krijgen naast servicetrainingen informatiebeveiligings bewustzijnstrainingen, die de belangrijkste verwachtingen en vereisten bevatten om de veiligheid te behouden. De toegewijde IT- en compliancemanager is verantwoordelijk om aan de bovenstaande vereisten te voldoen.