Awards en erkenningen

United Call Centers NL

United Call Centers hebben tijdens haar meer dan 20-jarige activiteiten altijd de nadruk gelegd op het ondersteunen van onze medewerkers, het verlichten van hun werk en het hen in staat stellen om elke kans in het leven te benutten. Wij zijn er sterk van overtuigd dat onze aanpak die is ontwikkeld met het oog op verantwoord werk en maatschappelijk verantwoord ondernemen, zal bijdragen aan de ontwikkeling van onze medewerkers en het creëren van een kwaliteitsvolle werkplek.

2016 – Pegasus-prijs

2017 – Prijs voor werkbeperkt vriendelijke werkplek

2018 – Erkenning van gezinsvriendelijke werkplek

2018 – Responsible Employer of the Year

2019 – Ondersteuning van Kenézy Gyula Teaching Hospital, University of Debrecen

2019 – Keynote door Richárd Kozma CEO op de conferentie van Responsible Employers

2020 – REbot onderwijs chatbot systeemontwikkeling ter ondersteuning van Plastic-Free juli

2020 – Prijs voor bedrijfsethiek

2020 – Geavanceerde fietswerkplek

Pegasus-prijs

In 2016 behaalde United Call Centers de 1e plaats en won de Pegasus prijs als Opkomend Bedrijf van het Jaar, in Oost-Hongarije. De prijs erkent het meest dynamisch ontwikkelende MKB in Hongarije. De erkenningen worden aangeboden door onderneming investeerders, Bisnode en Dentons.

Bij de selectie staan de groeisnelheid, de intensiteit van de jaarlijkse groei en de transparantie van de organisaties centraal. De bedrijven worden beoordeeld op basis van openbaar beschikbare financiële informatie, gebruikmakend van gegevens en harde feiten, en kunnen niet worden aangevraagd.

Verantwoordelijke werkgever

In 2018 ontving United Call Centers de Gouden Prijs van de Verantwoordelijke Werkgever van het Jaar en won daarmee de 1e prijs bij middelgrote bedrijven.

In 2019 is na de prijsuitreiking UCC's Chief Executive Officer Richárd Kozma uitgenodigd als keynote spreker van de prijsuitreiking en conferentie van 2019 en de daaropvolgende rondetafeldiscussie. Hij introduceerde de initiatieven van UCC die onze lokale gemeenschappen ondersteunen.

Deze omvatten de gratis sprookjestelefoonlijn van UCC, onze eigen E-Tale-chatbot die kinderen kennis laat maken met sprookjes, ons liefdadigheidswerk, goede doelen voor Kerstmis en ondersteuning van lokale ziekenhuizen. We ontwikkelen het milieubewustzijn en de gevoeligheid van onze collega's via onze REbot-applicatie, die chatbottechnologie gebruikt om hen te motiveren om plastic voor eenmalig gebruik in hun dagelijks leven achter te laten.

In het licht van duurzame ontwikkeling en milieubewustzijn heeft UCC een 80 grote fietsvloot ter beschikking van collega's voor woon-werkverkeer en recreatie naar wens.

Gezinsvriendelijke werkplek

United Call Centers is een gezinsvriendelijk bedrijf, ons primaire doel is ervoor te zorgen dat onze werknemers en hun gezinnen gelukkig zijn tijdens hun tijd bij UCC.

We ondersteunen onze collega's op tal van manieren: flexibele planning, vakantieplanning, bedrijfsfeesten, gratis kinderopvang en speelkamer, en er worden kerstfeesten georganiseerd om kinderen en hun ouders blij te maken.

Handicapvriendelijke werkplek

United Call Centers heeft in 2017 de Handicapvriendelijke Werkplek onderscheiding gewonnen. Ons uitgangspunt is om iedereen gelijke kansen te bieden en het zelfrespect en zelfvertrouwen van medewerkers met een handicap te vergroten. Ze maken integraal deel uit van onze gemeenschappen en zijn ook onmisbare deelnemers aan onze teamgebouwen.

REbot, het educatieve chatbotsysteem voor de bescherming van ons milieu

United Call Centers heeft een unieke op chatbots gebaseerde gamification-oplossing ontwikkeld om mensen te helpen een plasticvrij leven te leiden. Tijdens Plastic-Free July organiseren we jaarlijks onze chatbot-ondersteunde online wedstrijd. Deelnemers moeten kleine taken uitvoeren die verband houden met het vervangen van plastic door duurzame materialen in hun huishouden. Spelers gaan uitdagingen aan, verdienen punten en winnen geweldige prijzen.

Als milieubewust bedrijf vinden we dat we meer moeten doen voor de natuur. Niet-recyclebare kunststoffen voor eenmalig gebruik zijn een van de ernstigste gevaren voor het milieu in onze tijd. Wij geloven dat we door op te letten en bewuste keuzes te maken, de hoeveelheid ervan kunnen verminderen en hopelijk helemaal kunnen uitroeien. Zoals we zeggen: de natuur is er niet om ons te beschermen, we zijn hier om de natuur te beschermen.

Winnaar Bedrijfsethiek Prijs

De Bedrijfsethiek Prijs speelt sinds 2000 een prominente rol bij de erkenning van ethisch opererende bedrijven in Hongarije. De prijs wordt maar één keer uitgereikt en zal dus nooit vervallen.

In Hongarije wordt de erkenning van het "bedrijf voor bedrijfsethiek" gegeven aan bedrijven wiens verantwoordelijke mentaliteit wordt gerealiseerd door hun praktijken. Het gaat om het nemen van maatregelen om een bedrijf verantwoordelijk te maken voor zijn medewerkers, zakenpartners, het welzijn van zijn naaste en bredere omgeving, de duurzame ontwikkeling van de samenleving en de verbetering van gelijke kansen. Haar handelen wordt gedreven door zorgzaamheid en rekening houdend met de belangen en het welzijn van anderen. Het legt ook een aanzienlijke nadruk op het dienen van wereldwijde doelstellingen van duurzaamheid om het milieu te beschermen.

Bij United Call Centers nemen we deel aan zaken met een ethisch en verantwoordelijk gedrag. Hoewel deze onderscheiding ons bedrijf rechtstreeks eert, hebben we samen met onze medewerkers, partners, familieleden en klanten erkenning gekregen. We leggen veel nadruk op het continu motiveren, ontwikkelen en verbeteren van de tevredenheid van onze medewerkers. De ethische richtlijnen die onze leiders vertegenwoordigen, zijn gebaseerd op het respecteren van menselijke waarden, het beoefenen van non-discriminatie en vooral het helpen, accepteren en ondersteunen van elkaar.

Lees voor meer informatie onze gedragscode en onze richtlijnen voor leiderschap.

Geavanceerde fietswerkplek

In 2020 heeft het ministerie van Innovatie en Technologie (MIT) de aanbesteding Cycling Friendly Settlement en Cycling Friendly Workplace (CFS-CFW) aangekondigd, waarvoor in totaal 67 werkplekken en 46 settlements zijn aangevraagd. Kandidaten die de graad Cycling Friendly Settlement en Cycling Friendly Workplace (beginner, gevorderd niveau, titelwinnaar) hebben behaald (inclusief de United Call Centers) ontvangen ook een certificaat. Daarnaast krijgen de titelwinnaars een aan de muur bevestigd bord en mogen ze de titel Cyclist Friendly een jaar lang gebruiken als blijk van morele erkenning.

De maatschappelijke verantwoordelijkheid van een bedrijf kan als succesvol worden beschouwd, als gezondheids- en milieubewustzijn onder collega's gemeengoed wordt, zodat we samen kunnen handelen voor een goed doel door een gezamenlijke bijdrage, toewijding, voorbeeldig gedrag en door anderen te motiveren. Wij vinden een leefbare en schone omgeving essentieel voor iedereen, dus naast het behoud van onze gezondheid willen we er ook alles aan doen om het milieu in onze directe omgeving te beschermen.