Toerisme

United Call Centers NL

Veel partners op de binnenlandse en wereldwijde markt van toerisme en gastvrijheid kiezen voor de vertrouwde diensten van United Call Centers. Luchtvaartlogistiek, helpdesk, klantenondersteuning en online marketing worden allemaal geleverd met maximale klanttevredenheid en verhogen de erkenning en reputatie van onze partners. De klantgerichte, behulpzame operators garanderen dat de klanten van onze partners snelle en effectieve oplossingen vinden. Onze partners kiezen voor de oplossingen van United Call Centers, aangezien we uitgebreide ervaring hebben met het implementeren van op maat gemaakte contactcenters. Het ISO 9001: 2008 kwaliteitsmanagementcertificaat garandeert dat onze diensten volledig worden benut en voldoen aan alle eisen van de SSC-industrie. Het infrastructureel en ergonomisch voorbeeldige callcenter zorgt ervoor dat onze diensten – geleverd in opdracht van onze Partners – contactcenters zijn die 24/7 beschikbaar zijn.

Naast personeelsaccommodatie, reismanagement, klantenondersteuning en logistieke ondersteuning, biedt United Call Centers verschillende diensten aan zijn partners. Call Center Outsourcing omvat beheer van sociale media, afhandeling van inkomende en uitgaande oproepen, telesales, afhandeling van overlopende oproepen, klanttevredenheidsonderzoek en ook het instellen van afspraken. We zijn flexibel in het voorbereiden van campagnes op korte, middellange en lange termijn die perfect aansluiten op de vereisten van onze partners. Onze technologische en software-infrastructuur maakt de implementatie van omnichannel-oplossingen mogelijk. Dit betekent dat het alle communicatiekanalen omvat – telefoon, e-mail, sociale media enz. United Call Centers kan alle kanalen als één aanspreekpunt behandelen. We maken het maximaliseren van de klantervaring mogelijk met innovatieve technologieën, wat in de praktijk betekent het gebruik van chatbots en intelligente pop-ups om klanten te helpen. Onze klanten worden geïnformeerd door dagelijkse, wekelijkse, maandelijkse en driemaandelijkse zakelijke beoordelingen en rapporten over de status en ontwikkeling van de services. Ons doel is continue serviceverbetering en het vergroten van toegevoegde waarde gedurende de servicelevenscyclus

Naast toerisme hebben we partners in verschillende industrieën, die aansluiten bij de expertise van United Call Centers. We bieden betrouwbare en effectieve diensten in de automobiel-, voedsel- en drankenindustrie, telecommunicatie, energie, olie-industrie, financiële technologie en marktonderzoek. Onze experts die in flexibele schema’s werken, bieden complexe, uitgebreide diensten met vertrouwen en voorbeeldige aandacht op basis van hun jarenlange ervaring met klantenservice. Dit stelt ons in staat het concurrentievermogen van onze partners te vergroten.