Telecommunicatie

United Call Centers NL

De wereldwijde spelers van de telecommunicatie- en mobiele carrier-industrie kiezen de diensten van United Call Centers vanwege de uitstekende klantervaring en de innovatieve contactcenteroplossingen. Dankzij onze uitgebreide klantenondersteuning en verkoopondersteunende diensten kunnen de diensten die we leveren – namens onze partners – het concurrentievermogen van onze klanten verbeteren en hun reputatie versterken. De ervaren, klantgerichte operators garanderen klanttevredenheid. Het ergonomisch en infrastructureel uitstekende, moderne callcenter en de continue coachingprogramma’s zorgen voor de effectiviteit van operators. Ons omnichannel uitbesteed contactcentrum omvat alle communicatiekanalen en stelt ons in staat om diensten te verlenen, waaronder telefoon, e-mail en sociale media. United Call Centers is ISO 9001: 2008 gecertificeerd en voldoet aan alle verwachtingen van de SSC-industrie. Deze standaardomgeving is de garantie voor het uitstekende serviceniveau en stelt ons in staat om inkomende en uitgaande oproepen af ​​te handelen in een beveiligd, gesloten systeem.

De vertrouwde diensten van United Call Centers omvatten contractverlenging in B2C-, B2B- en vlootsegment, nieuwe contracten en de verkoop van data-opties en mobiele producten. De tientallen jaren aan contactcenter-expertise van het management garandeert dat klantenondersteuning resulteert in voorbeeldige klanttevredenheid. In het licht van voortdurende serviceverbetering streeft United Call Centers ernaar om de toegevoegde waarde voor haar partners te vergroten. We spelen flexibel in op de veranderende eisen van onze partners, ook tijdens korte, middellange en lange termijn campagnes. We gebruiken innovatieve technologische oplossingen (bv. Chatbots, automatisering, intelligente pop-ups) om de klanttevredenheid te maximaliseren en de effectiviteit van de diensten te vergroten.

Naast telecommunicatie hebben we partners in veel branches. De meest prominente spelers kiezen voor de expertise van United Call Centers in de sectoren auto-, energie-, olie-, entertainmentindustrie, toerisme, gezondheidszorg, marktonderzoek, voeding & dranken en recht. Naast klantenondersteuning en verkoop, bieden we ook helpdesk en technische ondersteuning, afspraken instellen, beheer van sociale media, leadgeneratie, klanttevredenheidsonderzoek en backofficefuncties. We hebben het vertrouwen van onze partners verdiend met onze klantgerichte benadering en deskundige kijk tijdens de samenwerking, en onze partners weerspiegelen de voorbeeldige prestaties van de experts van United Call Centers in de SSC-sector.