Marktonderzoek

United Call Centers NL

United Call Centers pioniert op het gebied van marktonderzoek en computerondersteunde telefonische interviews (CATI). Campagnes op korte, middellange en lange termijn en doorlopende diensten zijn allemaal beschikbaar in het ergonomisch en infrastructureel voorbeeldige callcenter. United Call Centers biedt ondersteuning met een hoog serviceniveau in verschillende industrieën voor klanttevredenheidsonderzoeken en ondersteunt ook backofficefuncties. De technologische achtergrond kan een groot aantal inkomende en uitgaande oproepen aan en is gebaseerd op ISO 9001: 2008, onze gids voor de implementatie en levering van diensten. Dit stelt ons in staat om de naamsbekendheid en reputatie van onze partners te versterken, terwijl we een uitstekende klanttevredenheid garanderen en ook hun concurrentievermogen verbeteren.

United Call Centers biedt al het menselijke kapitaal en alle technologische middelen voor het leveren van diensten, en succes wordt gegarandeerd door klantgerichte, behulpzame operators. Met onze omnichannel-services kunnen we uitbestede contactcenterdiensten bieden, waaronder telefoon, e-mail en sociale media. Naast marktonderzoek, cold calling, telesales en klanttevredenheidsonderzoeken is United Call Centers een vertrouwde partner op verschillende gebieden. Database-onderhoud, database-opschoning, beheer van sociale media zijn allemaal inbegrepen in onze diensten. We hebben het vertrouwen van onze partners verdiend door een klantgerichte benadering en deskundige kijk te hanteren, en onze partners weerspiegelen allemaal de expertise van United Call Centers in de SSC-sector.

United Call Centers heeft ervaring met het creëren van oplossingen die perfect aansluiten op de eisen van onze klanten. We streven ernaar om innovatieve technologische oplossingen te gebruiken, bijvoorbeeld Robotic Process Automation (RPA) om de klantervaring te maximaliseren. De integratie van sociale media en chatbot-technologie en het gebruik van intelligente pop-ups zorgt voor een hoge klanttevredenheid in vergelijking met traditionele marketingoplossingen. United Call Centers kunnen een uitgebreid overzicht bieden van de serviceleveringscyclus met behulp van innovatieve contactcenteroplossingen. De uitgebreide softwareachtergrond van het contactcenter maakt continue, realtime monitoring en QA van de service mogelijk, waardoor serviceverbetering en verhoogde productiviteit mogelijk wordt.