Gezondheidszorg

United Call Centers NL

Ervaren mensen met hun moedertaal „at home digitale professionals”, daarom kunnen we talen in 150 landen wereldwijd ondersteunen. Momenteel zijn er meer dan 2000 contactcenterprofessionals in onze talentenpool, die meerdere jaren werkervaring hebben en die allemaal vaardig zijn in het Engels. Als gevolg hiervan kan UCC 24/7 oplossingen bieden voor elke tijdzone met professionals die zijn uitgerust met de vereiste vaardigheden. Onze “thuisdiensten” hebben zich sinds 2008 bewezen, en het is ook binnen.

United Call Centers levert hoogwaardige diensten aan haar zorgpartners. We bieden ondersteuning voor patiëntenwerving voor alle therapeutische gebieden en we faciliteren meertalige communicatie tussen klinische sites en patiënten. Deze omnichannel-oplossing stelt ons in staat om patiënten in te plannen met behulp van Robotic Process Automation (RPA) en om de efficiëntie van het vasthouden van patiënten tijdens de hele levenscyclus van het onderzoek te vergroten. Deze intelligente procesautomatiseringssystemen bieden ook selfserviceplatforms, waarbij patiënten worden betrokken via AI en chatbot-technologie.

De unieke verkoopargumenten van UCC zijn gebaseerd op hun wereldwijde bereik, moedertaalsprekende kwaliteit en flexibele en schaalbare benadering van dienstverlening. Het unieke prijsmodel van UCC “pay as you go” zorgt voor optimale efficiëntie, productiviteit en gebruik. Deze structuur komt tegemoet aan de steeds veranderende vraag en zal resulteren in kosteneffectieve operaties. Onze ervaring met het werken met relevante tools en systemen, en het bouwen van veilige, versleutelde API-verbindingen voor het direct delen van bestanden en gegevens, maakt UCC een betrouwbare en vertrouwde partner voor klinische onderzoeken. We hebben een uitgebreide technische achtergrond en we kunnen gratis en vaste nummers aanbieden voor meer dan 150 landen wereldwijd.