Het afhandelen van vragen van klanten en het beantwoorden van veelgestelde vragen in hedendaagse contactcenters gebeurt via omnichannel-methodologieën, inclusief alle communicatieplatforms en kanalen. United Call Centers is er trots op samen te werken met toonaangevende bedrijven in de voedingsmiddelen- en drankensector, die het van essentieel belang vinden om een hoog niveau van klantenservice te krijgen via de telefoon, e-mail en sociale media. Door gebruik te maken van de best practices van tientallen jaren ervaring in contactcenters, bieden we omnichannel ondersteuning met behulpzame, klantgerichte operators. We streven ernaar onze partners continue serviceverbetering te bieden, callcenterkosten te optimaliseren en ons in staat te stellen onze klanten in staat te stellen een concurrentiepositie te behouden en tegelijkertijd de klanttevredenheid te maximaliseren.

Onze diensten omvatten niet alleen klantenservice, maar ook helpdesk, technische ondersteuning, uitgaande diensten, zoals klanttevredenheidsonderzoek en marktonderzoek. Deze activiteiten, waaronder het genereren van leads, stellen onze partners in staat hun naamsbekendheid te versterken en public relations te verbeteren. United Call Centers voorziet in alle menselijke en technologische vereisten om ervoor te zorgen dat de klanten van onze klanten volledig tevreden zijn met de geleverde diensten. Als onderdeel hiervan garandeert continue monitoring van de eindgebruikerservaring in een standaard Shared Service Center (SSC) -omgeving die voldoet aan ISO 9001: 2008-certificering een hoge klanttevredenheid. We zijn flexibel in het voldoen aan de voortdurend veranderende eisen van onze partners, en we staan klaar om op maat gemaakte oplossingen te bieden die ongekend zijn onder contactcenters.

Niet alleen FMCG-bedrijven die voedsel en dranken produceren, maar ook verschillende andere industrieën profiteren van onze hoogwaardige contactcenterdiensten. De energiesector, de olie-industrie, de amusementsindustrie, het toerisme, de automobielindustrie, de gezondheidszorg en de fintech-industrie zijn slechts een deel van de uitgebreide, wereldwijde oplossingen die de partners van United Call Centers ertoe aanzetten om de hoge kwaliteit van onze diensten te herhalen. Inkomende en uitgaande contactcenterdiensten, zachte collecties, leadgeneratie in het B2B- en B2C-segment, marktonderzoek, Business Process Outsourcing (BPO), telesales, gegevensonderhoud, gebruikersactivering, heractivering en andere SSC-oplossingen zijn allemaal direct beschikbaar voor onze partners. Het is ons doel om technologische innovaties te gebruiken ten behoeve van onze klanten, daarom zijn we verantwoordelijke en betrouwbare partners voor bedrijven die geïnteresseerd zijn in Intelligent Process Automation (iPA) met onze oplossingen voor softwareontwikkeling, Robotic Process Automation (RPA), e-commerce en database. beheer.