De banksector en fintech-bedrijven willen allemaal klantenservice uitbesteden aan een vertrouwde, deskundige partner. United Call Centers heeft uitgebreide expertise in het creëren van contactcenteroplossingen en werkt samen met de belangrijkste vertegenwoordigers van de internationale en binnenlandse financiële bedrijven. Onze partners weerspiegelen allemaal de klantgerichte houding en de zorg en aandacht van United Call Centers. De ruggengraat van onze betrouwbare dienstverlening is de hypermoderne callcentereenheid die voldoet aan de eisen van de SSC-industrie en die infrastructureel en ergonomisch voorbeeldig is.

Ons Shared Service Center in overeenstemming met ISO 9001: 2008 en de voorbeeldige dienstverlening volgens deze standaard garandeert dat United Call Centers een uitzonderlijke klantervaring biedt. Naast klantenservice biedt ons bedrijf met vertrouwen uitgaande telemarketing en telesales, leadgeneratie en zachte incasso-ondersteuning. Onze diensten – geleverd namens onze partners – resulteren in het versterken van de erkenning en reputatie van onze partners en het verbeteren van hun concurrentievermogen.

Niet alleen de financiële sector, maar ook andere industrieën, zoals voedsel en dranken, automobielsector, energiesector, olie-industrie, entertainmentindustrie, toerisme, gezondheidszorg, marktonderzoek en telecommunicatie zijn allemaal gebieden waarop United Call Centers een hoog klantenniveau biedt. ervaring aan haar partners. Afspraken, logistieke ondersteuning, helpdesk en technische ondersteuning, klanttevredenheidsonderzoeken behoren allemaal tot de steeds bredere reikwijdte van onze diensten. Succes wordt gegarandeerd door de aanwerving van behulpzame, klantgerichte operators en de voortdurende verbetering en coaching van onze teams.

United Call Centers is ook bedreven in het ontwikkelen van op maat gemaakte softwareoplossingen. Dankzij onze expertise op het gebied van softwareontwikkeling kunnen we aan de eisen van onze partners voldoen met een aanbod van hoge kwaliteit. De beschikbare softwareproducten bevatten vaak functies die niet door de klant worden gebruikt, of ze hebben mogelijk interne processen die niet standaard worden gedekt. In dit geval bieden we onze partners de mogelijkheid om samen een oplossing op maat te ontwikkelen, waarbij ze functies en gebruikersinterfaces kunnen aanpassen. United Call Centers biedt dezelfde flexibiliteit in klantenserviceoplossingen. Onze partners wenden zich keer op keer tot ons deskundige contactcenter-implementatieteam voor maatwerkoplossingen die perfect aan hun eisen voldoen.