United Call Centers ondersteunt prestigieuze en prominente partners in de entertainmentindustrie met omnichannel klantenondersteuning. Zowel inkomende klantenondersteuning als beheer van sociale media zijn inbegrepen in de service. Het ergonomisch en structureel uitstekende callcenter garandeert een maximale klantervaring, aangevuld met behulpzame en klantgerichte operators. Onze partners weerspiegelen de expertise en ervaren aanpak van United Call Centers bij het implementeren van contactcenters. Het succes van de oplossingen die perfect aansluiten op de eisen van onze klanten, wordt gegarandeerd door dienstverlening in een standaardomgeving. Onze diensten zijn gebaseerd op het kwaliteitsmanagementsysteem ISO 9001: 2008. De diensten die we leveren – namens onze klanten – resulteren in het verbeteren van de erkenning en reputatie van onze klanten op korte en lange termijn, en in hun concurrentievermogen.

Naast kwaliteitsanalyse wordt een uitstekende klantervaring gegarandeerd door continue training van operators. Voorbeeldige coaching- en incentivesystemen, een moderne kantooromgeving helpt de productiviteit en het gebruik te maximaliseren. De redundante technologische architectuur die de ruggengraat vormt van onze activiteiten, staat onder 24/7 deskundige monitoring. De bedrijfscontinuïteitsplannen die in samenwerking met onze partners zijn opgesteld, garanderen een snel en effectief verandermanagement. De beveiligde informatietechnologiesystemen maken het mogelijk om inkomende oproepen op te nemen, te volgen en te beluisteren. Dit systeem kan grote hoeveelheden inkomende oproepen accepteren en is 24/7 beschikbaar.

Naast omnichannel klantenondersteuning omvatten onze diensten ook helpdesk, technische ondersteuning, telemarketing, telesales en klanttevredenheidsonderzoeken. Naast de entertainmentindustrie ondersteunen we partners die verschillende branches vertegenwoordigen. Tot onze partners behoren vertegenwoordigers van de energiesector, olie-industrie, toerisme, automobielsector, gezondheidszorg, marktonderzoek, telecommunicatie, financiële technologie en voeding en dranken. De meest prestigieuze bedrijven van de binnenlandse en wereldwijde markt kiezen allemaal voor de vertrouwde diensten van United Call Centers voor korte en lange campagnes. We zijn flexibel in het opvangen van de voortdurend veranderende eisen van onze partners, en we staan ​​klaar om op maat gemaakte, innovatieve contactcenteroplossingen te implementeren. Ons bedrijf biedt al het menselijk kapitaal en technische middelen met een hoog serviceniveau. De reikwijdte van onze activiteiten groeit voortdurend en ook productverkoop, telemarketing voor conferenties, het opzetten van afspraken of het monitoren van klantervaringen zijn beschikbaar.