Energie

United Call Centers NL

United Call Centers biedt contactcenteroplossingen met een hoog serviceniveau aan verschillende leveranciers van de energiesector op de Hongaarse binnenlandse markt. Computer Assisted Telefonische Interviewing (CATI), telesales, zachte collecties, databaseonderhoud, portfoliobeheer, marktonderzoek, persoonlijke klantenondersteuning vallen allemaal binnen het bereik van de aangeboden klantenondersteuning en telemarketingoplossingen. Het doel van United Call Centers is om het concurrentievermogen van haar partners te vergroten met maximale klanttevredenheid op korte en lange termijn, naast het creëren van waarde. Onze partners weerspiegelen de expertise van United Call Centers en kiezen voor onze kwaliteitsdiensten die voorbeeldig zijn in de SSC-sector om een op maat gemaakte oplossing te krijgen voor uitdagingen in de klantenservice. Succes wordt gegarandeerd door ervaren agenten in dienst te nemen met een klantgericht perspectief, en het ergonomisch en infrastructureel uitstekende callcenter dat de ruggengraat vormt van onze dienstverlening.

United Call Centers is ISO 9001: 2008 gecertificeerd en voldoet aan alle eisen van de SSC-industrie. Deze standaardomgeving ondersteunt de kwaliteit van onze dienstverlening en stelt ons in staat om inkomende en uitgaande oproepen af te handelen in een veilige, gesloten omgeving. United Call Centers voorziet in alle menselijk kapitaal en technologische vereisten die nodig zijn om oproepen op te nemen en Quality Assurance te vergemakkelijken, wat een hoge klanttevredenheid garandeert voor de klanten van onze partners. Onze collega’s hebben enorm veel ervaring in de implementatie en dienstverlening van oplossingen in verschillende industrieën, en het is ons een genoegen om onze partners in de energiesector te ondersteunen, evenals telecommunicatie, entertainment, toerisme, automotive, gezondheidszorg, FMCG en fintech-industrieën boven de verwachtingen van onze klanten.

Aangezien United Call Centers technologische innovaties wil pionieren, vallen softwareontwikkeling, Robotic Process Automation (RPA), databaseonderhoud en het creëren van eigen softwareoplossingen allemaal binnen het bereik van onze aangeboden diensten. We bieden ook BPO-diensten zoals: het afhandelen van vragen van klanten, klanttevredenheidsonderzoeken, klantenondersteuning via sociale media, het genereren van leads en het ondersteunen van het B2C- en B2B-segment. Naast telefonische klantondersteuning zijn ook omnichannel ondersteuningsoplossingen mogelijk, waaronder diverse social media kanalen. United Call Centers kunnen één aanspreekpunt zijn dat toezicht houdt op alle campagnes, waardoor een kosteneffectieve en vereenvoudigde manier wordt gecreëerd om met externe providers te communiceren.