Automobiel

United Call Centers NL

United Call Centers werkt samen met de Hongaarse vertegenwoordigers van de belangrijkste spelers in de wereldwijde automobielsector op gebieden als het uitbesteden van analyse van klantervaringen, klanttevredenheidsonderzoeken en backofficefuncties. Dit omvat het instellen van afspraken voor de testrit van een nieuw aangeschafte auto, gegevensonderhoud of het afhandelen van overvolle, grote inkomende oproepen. Service en helpdeskbezorging behoren tot de voorbeeldige callcenteroplossingen die worden aangeboden door United Call Centers. Onze visie is om ons te concentreren op het leveren van toegevoegde waarde aan onze partners, die wordt gegarandeerd door de toewijding van ons bedrijf om kwaliteitsoplossingen te ontwikkelen voor zowel onze klanten als onze medewerkers. Onze professionals die met flexibele werktijden werken, leveren met vertrouwen complexe, diepgaande oplossingen, ondersteund door een stevige achtergrondkennis die ze jarenlang in de klantenservice hebben doorgebracht.

Tot onze partners behoren enkele van de meest prestigieuze autofabrikanten, distributeurs en onderhoudsdienstverleners die in Hongarije aanwezig zijn. Onze partners weerspiegelen ondubbelzinnig de expertise en toewijding van United Call Centers tijdens het naadloze outsourcing- en servicetransitieproces. Als bedrijf dat voldoet aan de fundamentele certificeringen van de Shared Service Center (SSC) -industrie, zoals ISO 9001: 2008, is ons doel om de effectiviteit van onze klanten te vergroten, hen in staat te stellen concurrerend te zijn in hun respectieve branche en consistent hoge klanttevredenheid te bieden door het leveren van diensten namens hen. Ons bedrijf biedt al het menselijk kapitaal en alle technologische middelen als één aanspreekpunt om deze diensten te leveren vanuit onze ergonomisch en infrastructureel voorbeeldige contactcentereenheid.

Naast klantenondersteuning heeft United Call Centers ook expertise in verschillende belangrijke gebieden van contactcenteroplossingen die best practices en professionele kennis vereisen. Niet alleen service en helpdesk levering, maar ook telemarketing services staan op de lijst van onze oplossingen. Telesales, inkomende en uitgaande telemarketingdiensten, marktonderzoek en het genereren van leads kunnen allemaal dienen om de merkherkenning van onze partners te vergroten. Het aantal van onze oplossingen met betrekking tot dit gebied van callcenterdiensten breidt zich voortdurend uit, en productverkoop, het genereren van leads voor conferenties en evenementen, het instellen van afspraken en klanttevredenheidsonderzoeken zijn allemaal beschikbaar. Bovendien staat United Call Centers klaar om nieuwe, flexibele diensten te implementeren die resulteren in innovatieve oplossingen die perfect aansluiten op de eisen van onze klanten.