UCC is lid van Global Compact

Samen met 12.000 bedrijven wereldwijd, maakt UCC deel uit van UN Global Compact, de grootste duurzaamheidsorganisatie ter wereld.

De doelstellingen van Global Compact

1. Zakendoen en een strategie creëren in overeenstemming met de tien principes, in het licht van mensenrechten, arbeid, milieu en anticorruptie.

2. Strategische stappen zetten om grotere doelen van de samenleving te bereiken, zoals VN-doelstellingen voor duurzame ontwikkeling gericht op samenwerking en innovatie.

Mensenrechten

Principle 1: Bedrijven dienen de bescherming van internationaal afgekondigde mensenrechten te ondersteunen en te respecteren; en

Principle 2: zorg ervoor dat ze niet medeplichtig zijn aan mensenrechtenschendingen.

Arbeid

Principle 3: Bedrijven dienen de vrijheid van vereniging en de effectieve erkenning van het recht op collectieve onderhandelingen te handhaven;

Principle 4: de uitbanning van alle vormen van gedwongen en verplichte arbeid;

Principle 5: de effectieve afschaffing van kinderarbeid; en

Principle 6: the elimination of discrimination in respect of employment and occupation.

Milieu

Principle 7: Bedrijven dienen een voorzorgsbenadering van milieu-uitdagingen te ondersteunen;

Principle 8: initiatieven ondernemen om een grotere verantwoordelijkheid voor het milieu te bevorderen; en

Principle 9: de ontwikkeling en verspreiding van milieuvriendelijke technologieën aanmoedigen

Anticorruptie

Principle 10: Bedrijven moeten corruptie in al zijn vormen bestrijden, inclusief afpersing en omkoping

Gedragscode

Om de normen en regels van betrokkenheid vast te leggen, is de Gedragscode opgesteld voor United Call Centers Kft. (Ltd) om onze menselijke waarden te helpen benadrukken en samenwerkingen te vergemakkelijken.

UCC is een leverancier van callcenters en werkt al decennia aan het creëren van een team dat effectief en assertief kan communiceren met het hoogste niveau van professionaliteit met het management, collega's en in de eerste plaats klanten.

Door onze gedragscode te introduceren, willen we gedragsvoorbeelden geven voor werknemers die ze kunnen gebruiken in hun klantrelaties, waardoor we kwaliteitswerk kunnen leveren en loyaliteit kunnen versterken.

De huidige Gedragscode bevat basisrichtlijnen die van toepassing zijn op alle medewerkers van United Call Centers Kft (Ltd), inclusief management en eigenaren.

Morele normen van het UCC

1. Wettig en wettelijk gedrag, persoonlijke en professionele verantwoordelijkheid, eerlijkheid in zaken, eerlijke en rechtvaardige vergoeding volgens individuele inspanningen en industrienormen.

2. Menselijke waardigheid, persoonlijke rechten, respect voor het privéleven, gelijke behandeling, gelijke kansen. Het management moet het privéleven van werknemers respecteren, persoonlijke communicatie van werknemers mag de goede reputatie van UCC niet in gevaar brengen.

3. Een ideale werkomgeving creëren, naleving van gezondheids- en veiligheidsvoorschriften garanderen, kantooromgevingen op maat creëren, BCP / DR, gezondheidscontroles op het werk, EHBO-mogelijkheden.

4. Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen, bloeddonatie, liefdadigheid, ondersteuning van liefdadigheidsevenementen.

5. Milieubewustzijn, werknemers voorlichten over milieuwaarden en hun gevoeligheid vergroten, zodat bewust, ethisch gedrag verschijnt in hun keuzes (bijv. Selectieve afvalinzameling, gezondheid en fitness, plasticvrije keuzes, enz.).

Morele normen van de werkneme

1. Over het algemeen te verwachten correct gedrag, het zonder onderbreking vervullen van alle contractuele verplichtingen en functieomschrijvingen, gedrag volgens fundamentele menselijke waarden en sociale normen.

2. Samenwerking en teamwork, zowel met management als met collega's, inclusief relaties tussen partners en collega's. UCC volgt en verwacht de arbeidswet te volgen.

3. OInformatie- en communicatieverplichting, de respectabele partijen zijn verplicht elkaar te informeren over elk feit, gegevens, omstandigheid of hun wijzigingen die verband houden met het dienstverband en die verplicht is voor zowel de werknemer als de werkgever. De standaard communicatiestijl van UCC is een vriendelijke en hoffelijke manier, een respectvolle en vriendelijke stem, die altijd een informele sfeer creëert. We vinden het belangrijk om deze principes in communicatie mogelijk te maken, of het nu gaat om partners of collega's.

4. Vertrouwelijkheid, elke werknemer is verplicht om alle vertrouwelijke informatie, zakengeheimen, gegevens als geheim over de werkgever, over zijn activiteiten, contractuele relaties of klanten te houden zonder rekening te houden met de duur, en moet deze niet aan derden bekendmaken.

De volledige gedragscode van CC is openbaar en voor iedereen beschikbaar.