Telesales

United Call Centers NL

Waarde creëren voor onze partners vormt de kern van onze service-instelling

Op deze manier werd telesales natuurlijk het handelsmerk van United Call Centers. Het grootste deel van ons portfolio is opgebouwd rond verkoop. We leggen veel nadruk op het leveren van soft skill-trainingen voor onze collega's, die we hebben opgericht op basis van onze expertise die we in de afgelopen 20 jaar hebben opgedaan en de verkoopstrategieën voor verschillende gebieden hebben geperfectioneerd.

Dankzij onze eigen verkoopprocessen en trainingsstrategieën verbeteren we de herkenning en het marktaandeel van onze partners met honderdduizenden transacties jaar op jaar. Ons unieke bedrijfsmodel stelt ons in staat om elke taal te ondersteunen met native speakers die flexibele, schaalbare oplossingen bieden.

blankKom in contact!

blank

Telesales, aangezien een activiteit met meerdere vaardigheden vereist dat de agent effectief presteert op verschillende gebieden.

E-commerce

Telemarketing

MARKT Onderzoek

Lead generation

en elke gerelateerde taak die begint met een cold call.

blank

Waardecreërende reis

Klantbehoud

Service-upgrades

X-selling

Incasso

Lead generation

Verkoopondersteuning

Afspraakplanning

Cold calling

Acquisitie van nieuwe klanten

Inkomende verkoop

Online verkoopondersteuning

Het kopen van persona's definiëren