Techisch support

United Call Centers NL

Bekwame agenten helpen en adviseren over uw producten

De complexiteit van de klantondersteuningstaken heeft zich de afgelopen jaren op een grillige manier ontwikkeld en volgde de technische revolutie voor onze ogen op de voet. Het ondersteunen van verschillende software, applicaties en producten is een belangrijk onderdeel van ons serviceportfolio. Tijdens de rekrutering leggen we altijd veel nadruk op het in kaart brengen van noodzakelijke competenties, die we aanvullen met onze technologische oplossingen om een ​​uitstekende servicekwaliteit en klantervaring te bereiken.

We hebben meerdere jaren ervaring met het ondersteunen van 's werelds toonaangevende bedrijven, waarbij we honderden consumenten elektronicaproducten en -diensten allemaal tegelijkertijd in meerdere talen ondersteunen. Dankzij onze unieke trainingsmethodes zijn onze collega's altijd op de hoogte van de laatste productwijzigingen.

Kom in contact!

Helpdesk en technische ondersteuning

In een cloudgebaseerde omgeving kan naast e-commerce of telesales ook een callcenter voor technische ondersteuning worden opgezet in de virtuele ruimte, zowel via spraak als live chat. Producten, met name consumentenelektronica, hebben vaak geavanceerde functies of vereisen onderhoud, waardoor de eindgebruiker voor deskundig advies contact moet opnemen met het direct response-callcenter van de fabrikant. Het uitbesteden van deze functies aan een inkomend callcenter is een passende, kostenefficiënte maatregel, aangezien het voor de fabrikant van het product extreem veeleisend kan zijn om op alle vragen van de klantenservice te reageren. Dit geldt met name voor meertalige klantenservice: het verzamelen van moedertaalsprekers van alle doellanden op het hoofdkantoor of een regionaal kantoor kan leiden tot nadelige uitgaven, zowel op korte als op lange termijn. Callcenterbedrijven bevinden zich in een moeilijke positie bij het adverteren van veeleisende callcenterbanen met meerdere vaardigheden. Het Home Center is een wereldwijde oplossing, waarbij het meertalige callcenter kan worden vervuld met een agent die uit alle lagen van de bevolking kan komen, waardoor het gebruik wordt gemaximaliseerd.

Flexibele callcenteroplossing

Wereldwijde capaciteit

Virtuele omgeving

At-home agenten

Moedertaal

Hoog serviceniveau

Cloudgebaseerde oplossing

Up selling

Cross selling

Koude oproep

Leadgeneratie

Telemarketing

Marktonderzoek

Deze flexibele callcenteroplossing is een resourcemodel dat perfect aan uw eisen voldoet: ideaal voor producten die in veel verschillende talen veel vragen kunnen genereren bij het contactcenter.