Omnichannel-oplossingen

United Call Centers NL

Verbeter de gebruikerservaring en zorg voor een betere relatie met uw publiek.

Onze omnichannel-oplossingen stellen ons in staat om ons volledige serviceportfolio in een identieke structuur te behandelen en onze partners toegang te geven tot de informatie die ze nodig hebben via spraak, e-mail, livechat, chatbot, sms / tekst, sociale media of videochat. Het belangrijkste onderdeel van deze aanpak is interoperabiliteit, waardoor we een optimale informatiestroom kunnen garanderen.

Met behulp van de modernste contactcentersoftware kunnen we onze partners ondersteunen met realtime spraakanalyse, IVR en interactieve sms / sms. Als onderdeel van onze oplossingen kunnen we Messenger, WhatsApp, Viber of een vergelijkbaar nieuw generatieplatform integreren.

blankNeem contact op!

blank

OmniChannel en meertalige klantenservice met wereldwijd personeel

blank

Voice

De overgrote meerderheid van de consumenten geeft nog steeds de voorkeur aan telefonisch contact met agenten. Wij bieden klantenservice, helpdesk, informatielijn, bestelling opnemen, telemarketing, telesurveys, vroege verzameling, databaseopbouw en nog veel meer diensten in meer dan honderd moedertalen.

blank

E-mail

E-mail is het op een na populairste klantenservicekanaal. Of het nu gaat om klantenondersteuning, technische ondersteuning, afhandeling van vragen, het aannemen van bestellingen of het instellen van afspraken, e-mailcommunicatie met uw klanten is in goede handen.

blank

Webchat

Wanneer uw klanten hun telefoon niet kunnen gebruiken, maar zo snel mogelijk contact met uw bedrijf willen opnemen, zijn webchatoplossingen de handigste manier voor een realtime klantervaring. Webchat kan ook leiden tot een vermindering van het aantal telefoontjes en tot minder problemen met klanten na de verkoop.

blank

Tekstberichten

Tekstberichten zijn van onschatbare waarde voor privécommunicatie in het openbaar, voor multitasking of om een gesprek te voeren in het tempo van uw klanten. SMS is een snel en flexibel communicatiekanaal dat uw klanten al kennen.

blank

Social media

Als u uw klanten een naadloze, merkopbouwende, hoogwaardige ervaring wilt bieden, is het uitbesteden van uw Social Media-ondersteuning de juiste keuze. We passen een passende respons op serviceniveau toe, waarbij we de balans bewaren tussen responsief en kostenefficiënt.

blank

Video chat

De opkomst van mobiele apparaten, samen met verschillende communicatieplatforms, houden u als nooit tevoren in contact met uw klanten. Video maakt een bijna face-to-face gesprek met een agent mogelijk. Dit kanaal is absoluut de toekomst van klantenservice. Maak het vandaag nog beschikbaar voor uw organisatie!