Digitale zakelijke services

United Call Centers NL

Integratievermogen

Het verkennen van vereiste competenties is de hoeksteen van al onze oplossingen voor klantondersteuning. Ons vermogen om voortdurend te veranderen en ons aan te passen, samen met onze technologische benadering, stellen ons in staat om voorop te lopen in het gebruik van de nieuwste trends. e voortdurende en steeds dynamischere ontwikkeling van de wereld en de complexiteit van taken vragen ons om verschillende technologische oplossingen en apps van derden te integreren om zo onze partners op de meest effectieve manier van dienst te kunnen zijn.

We hebben de synergie tussen veel tools voor klantenondersteuning, social media-platformen, ticketverkoop- en databasesystemen onderzocht, automatiseringsmogelijkheden onthuld en de effectiviteit vergroot. Onze kwaliteitsmanagementprocedures strekken zich uit tot alle tools die we gebruiken, dit zodat we hun potentieel volledig kunnen benutten.

Kom in contact!

Procesautomatisering met robots vermindert uw werklast, voorgeprogrammeerde bots vervangen de behoefte aan menselijke tussenkomst, waardoor u tijd en energie bespaart.

Chatbot

We ontwikkelen onze eigen chatrobots als klantondersteuningsbedrijf, met een klantondersteunende houding, die unieke oplossingen op de markt creëert voor onze partners. Praktische klantervaring en gebruikersvrijheid garanderen het ongekende succes van onze chatbots.

Onze chatbotoplossingen zijn beschikbaar op meerdere sociale mediaplatforms en we zijn in staat om hun visuals af te stemmen op het imago van onze partners om een uitstekende klantervaring te bereiken. De chatbot-technologie kan worden gebruikt om elke zakelijke oplossing en proces te ondersteunen, van klantenondersteuning via verkoop tot HR- en backoffice-procedures.

RPA

Als klantondersteuningsbedrijf met een technologisch perspectief, was dit het resultaat van een natuurlijke evolutie dat we onze eigen software begonnen te ontwikkelen. Onze integratie- en automatiseringsmogelijkheden in combinatie met kennis en expertise op het gebied van klantenservice resulteren in het succes van onze applicaties. Naast software voor klantenondersteuning zijn we pioniers in het ontwikkelen van software die dagelijks door HR en arbeidskrachten wordt gebruikt, met talloze RPA-oplossingen.

Onze eigen oplossingen kunnen worden aangepast om elk bedrijfsproces te ondersteunen, waarbij prioriteit wordt gegeven aan de snelle verwerking van grote hoeveelheden, individueel eenvoudige taken. Op deze manier kunnen we elke maand honderden werkuren besparen voor onze Partners, zodat ze meer tijd kunnen besteden aan hun kernactiviteiten.

Geavanceerde rapportage en analyse

Data-analyse en visualisatie is een van onze fundamentele taken, die we creëren volgens de vereisten van onze partners met de grootste precisie en gebruikmakend van alle mogelijkheden voor automatisering. Ons doel is om beslissingsondersteuningspunten te creëren voor onze Partners die hen effectief helpen bij bedrijfsontwikkeling.

Onze rapporten zijn beschikbaar volgens de behoefte van onze partners met maandelijkse wekelijkse, dagelijkse of ad-hocrapporten, die een 360-gradenoverzicht van de status van hun bedrijf bieden.