Medewerkersbestand op maat van uw klant

Elke klant moet een oplossing krijgen die past bij zijn behoeften. In onze veranderende wereld waar alles geïndividualiseerd en aangepast is, moeten communicatiestijlen en het informatieniveau worden afgestemd op de behoefte van de klanten om succesvol te zijn. Het systeem van United Call Centers maakt de optimalisatie van personeelsmiddelen mogelijk door het optimale aantal agenten op het juiste moment, met de juiste vaardigheid, op de juiste plaats en met het gevraagde serviceniveau te bieden. United Call Centers rekruteert vanuit het aanbod op de wereldwijde arbeidsmarkt, dus thuiswerkers bieden u de variatie in middelen die onze snelle economie nodig heeft. Toegang hebben tot een dergelijke getalenteerde groep mensen, zal het management helpen om de opgelegde serviceniveaus gemakkelijk te overtreffen, terwijl de operationele effectiviteit van het callcenter wordt vergroot.

Kom in contact!

At-home

Dankzij de unieke aanpak van United Call Centers kunnen we onze diensten in elke taal ter wereld aanbieden, onze partners onbeperkte kansen bieden, en werkgelegenheid creëren voor de meest getalenteerde en kansarmen. Om betere, eerlijker, duurzamer en veiliger diensten te kunnen bieden.

Onze vanuit huis werkende callcenterprofessionals kunnen alle talen op moedertaalniveau ondersteunen en tevens werken zij vanuit een perfecte balans tussen werk en privé. Thuiswerken heeft veel voordelen: het is veilig, kosteneffectief en helpt bij het beheren van de tijd.

Steen en mortel

We kunnen ter beschikking onze partners staan in klassieke "fysieke" kantoren, maar ook met callcenters en andere diensten. We hebben infrastructureel uitstekenden kantoren in Boedapest, Miskolc en Debrecen, met uitgebreide gegevensbescherming en BCP / DR-compliance.