Chat

United Call Centers NL

Uitgebreide informatiestroom door chatbot-oplossingen

We zijn van mening dat we de klanten van onze partners toegang bieden tot de vereiste informatie op alle momenteel beschikbare platforms. We bieden live chat- en chatbot-services, en voor de laatste kunnen we onze klanten ondersteunen met eigen oplossingen of kant-en-klare producten integreren.

Chat stelt klanten in staat om ons altijd en overal te bereiken en vrijwel onmiddellijk antwoord op vragen te krijgen. We kunnen verschillende talen ondersteunen met zowel native speakers als vertaaltechnologieën.

Kom in contact!

OmniChannel en meertalige klantenservice met wereldwijd personeel

Voice

De overgrote meerderheid van de consumenten geeft nog steeds de voorkeur aan telefonisch contact met agenten. Wij bieden klantenservice, helpdesk, informatielijn, bestelling opnemen, telemarketing, telesurveys, vroege verzameling, databaseopbouw en nog veel meer diensten in meer dan honderd moedertalen.

E-mail

E-mail is het op een na populairste klantenservicekanaal. Of het nu gaat om klantenondersteuning, technische ondersteuning, afhandeling van vragen, het aannemen van bestellingen of het instellen van afspraken, e-mailcommunicatie met uw klanten is in goede handen.

Webchat

Wanneer uw klanten hun telefoon niet kunnen gebruiken, maar zo snel mogelijk contact met uw bedrijf willen opnemen, zijn webchatoplossingen de handigste manier voor een realtime klantervaring. Webchat kan ook leiden tot een vermindering van het aantal telefoontjes en tot minder problemen met klanten na de verkoop.

Tekstberichten

Tekstberichten zijn van onschatbare waarde voor privécommunicatie in het openbaar, voor multitasking of om een gesprek te voeren in het tempo van uw klanten. SMS is een snel en flexibel communicatiekanaal dat uw klanten al kennen.

Social media

Als u uw klanten een naadloze, merkopbouwende, hoogwaardige ervaring wilt bieden, is het uitbesteden van uw Social Media-ondersteuning de juiste keuze. We passen een passende respons op serviceniveau toe, waarbij we de balans bewaren tussen responsief en kostenefficiënt.

Video chat

De opkomst van mobiele apparaten, samen met verschillende communicatieplatforms, houden u als nooit tevoren in contact met uw klanten. Video maakt een bijna face-to-face gesprek met een agent mogelijk. Dit kanaal is absoluut de toekomst van klantenservice. Maak het vandaag nog beschikbaar voor uw organisatie!