Het management van UCC voert hun werk uit in het licht van toegankelijkheid, transparantie, eerlijkheid en assertieve communicatie. Wij vinden deze informele, positieve omgeving het meest geschikt om ons bedrijfsmodel te ondersteunen, ons doel is ervoor te zorgen dat elke medewerker zich goed voelt bij UCC. Onze bedrijfshiërarchie is als volgt opgebouwd.

Bedrijfseigenaars

De bedrijfseigenaren van UCC zijn hun carrière zelf begonnen als succesvolle Call Center-professionals. Met meer dan 20 jaar ervaring weten zij welke principes het mogelijk maken om een succesvol contactcenterbedrijf te creëren. Zij realiseerden zich de strategische betekenis van de individuele en groepsmotivatie, en creëerden als resultaat hiervan de bedrijfscultuur van UCC met ons leiderschap, die als kompas dient voor zowel de werknemers als de partners van het bedrijf.

Leidinggevende

De belangrijkste taak van onze leidinggevenden is het vaststellen van de strategie en visie van het bedrijf en het financiële en verkoopleiderschap. Het is van het grootste belang om synergieën tussen de divisies van het bedrijf te onderzoeken en effectief werk op alle bedrijfsniveaus mogelijk te maken.

Directeuren

Onze directeuren controleren de dienstverlening op het gebied van dienstverlening, juridische zaken, communicatie en HR-procedures in hun dagelijkse werk. Zij dienen als primair contact met het bedrijf en de partners, en als leiders van hun respectievelijke divisies zorgen ze voor doeltreffend en nauwkeurig. Zij dienen als een centraal escalatiepunt voor zowel zakelijke als partneraangelegenheden.

Service Delivery Management

UCC is aanwezig in tal van industrieën met meer dan 24 actieve lokale en internationale partners. Om een ononderbroken dagelijkse dienstverlening te garanderen, hebben we service delivery managers aangesteld. Deze professionele leiders zijn zich volledig bewust van en zijn getraind in de procedures, en dienen als het knooppunt tussen leiderschap, operators en backoffice.

Team Leiderschap

Teamleiders volgen het dagelijkse werk van de operators en geven direct feedback bij eventuele vragen. Dankzij hun proactieve, effectieve instelling kunnen zij snel en dynamisch stabiele, voorspelbare processen ondersteunen. Ze spelen een sleutelrol bij de motivatie en opleiding van medewerkers.

Call Center Operators

Onze collega's ondersteunen de klanten van onze partners met verkoop- en klantondersteuningstaken. Zij bieden voorbeeldige diensten in verschillende industrieën, zoals de automobielsector, de energiesector, de financiële sector, FMCG, e-commerce en de gezondheidszorg. Ze helpen klanten via hun mensgerichte, behulpzame houding via telefoon, e-mail en sociale media.