In-house agenten

United Call Centers NL

Ons pand is infrastructureel uitstekend

De samenhang van ons dynamische, flexibele team komt het beste tot uiting in het feit dat onze collega's beide talenten bezitten. Gemiddeld 3 tot 5 jaar bij ons. De gemiddelde leeftijd van het team is onder de 35 en bijna 65% van onze collega's is vrouw. Als gezinsvriendelijke werkgever bieden we een stevige achtergrond waarop onze professionals kunnen voortbouwen. We ondersteunen hun gezinnen met flexibele planning, schoolondersteuning, zomerdagopvang en kinderevenementen.

Onze professionals helpen onze partners via verkoop en klantenondersteuning volgens onze kernactiviteiten. Tijdens de rekrutering leggen we veel nadruk op het helpen van hen om de meest geschikte carrière voor zichzelf te vinden. Dankzij hun expertise voeren onze teams elk jaar honderdduizenden succesvolle transacties uit voor de grootste binnenlandse en internationale ondernemingen.

UCC heeft meer dan 300 zitplaatsen beschikbaar in hun "fysieke" kantoren in Boedapest, Hongarije en Tier 2-servicelocaties in het land.

Ontwikkelingsmogelijkheden

Onze interne opleidingsacademie, United Standards of Excellence (USE), stelt onze professionals in staat zichzelf continu te ontwikkelen. We helpen hen niet alleen in hun werk, maar ook via zelfbewustzijn, soft-skills en leiderschapstrainingen om hun ambities waar te maken. Het is uitermate belangrijk voor ons om ervoor te zorgen dat onze medewerkers zich goed voelen, aangezien we weten dat de cultuur van UCC de sleutel tot ons succes is.

Bedrijfscultuur

Onze gedragscode en leiderschapsprincipes garanderen dat ons werk niet alleen effectief en van hoge kwaliteit is, maar ook plezierig. Onze principes ondersteunen elkaar, assertieve, open en eerlijke communicatie en een vriendelijke en vriendelijke manier. Wettelijk, rechtvaardig en rechtvaardig gedrag en beloning volgens individuele inspanningen en industrienormen zonder enige discriminatie zijn van het grootste belang voor ons. Deze principes zijn zonder uitzondering van toepassing op alle medewerkers van UCC, inclusief eigenaren en leidinggevenden. Zowel ons gedrag als onze communicatie richting partners en collega's moeten de cultuur van UCC weerspiegelen.

CSR

We versterken teamwork niet alleen via teambuildings, maar ook via tal van CSR-programma's. We vinden het belangrijk om lokale gemeenschappen te ondersteunen. We organiseren vaak liefdadigheidsevenementen, ondersteunen lokale ziekenhuizen en kinderopvangorganisaties en dierenbeschermingsorganisaties. Als onderdeel van de Plastic-Free juli-beweging motiveren we medewerkers voor een bewuste, actieve levensstijl.

Onze kantoren

United Call Centers heeft verschillende infrastructurele en ergonomische voorbeeldige kantoorpanden in Hongarije. We hebben meer dan 300 zitplaatsen in Boedapest en Tier 2-servicelocaties. Persoonlijke en IT-beveiliging wordt gegarandeerd door moderne apparatuur, kaartbeveiligde toegang, 24/7 camerabewaking en receptiediensten. Onze kantoren zijn gemakkelijk bereikbaar in de binnenstad, zowel met de auto, het openbaar vervoer of zelfs de fiets. Ze voldoen aan alle gezondheids- en veiligheids- en beveiligingseisen./p>