UCC pioniert sinds 2008 met werken vanuit huis ondersteuning. Ons internationale team ondersteunt 's werelds grootste bedrijven met klantenondersteuning en verkoopservices. Ons unieke bedrijfsmodel stelt ons in staat om flexibele, schaalbare oplossingen te bieden. De professionals van UCC kunnen alle talen op moedertaal niveau ondersteunen.

COVID-19-beperking

Als reactie op de ongelukkige gebeurtenissen van 2020 en het uitbreken van de SARS-CoV-2-pandemie, bieden we thuiskantoor aan alle medewerkers om de gevolgen van de pandemie te verzachten en onze collega's te beschermen. Op basis van onze internationale expertise kunnen ze in een volledig online omgeving werken en deelnemen aan het leven van ons bedrijf. Dit gedecentraliseerde, flexibele bedrijfsmodel maakt bedrijfscontinuïteit mogelijk door zijn aard. Naast de pandemie is onze redundante, cloudgebaseerde infrastructuur ook beschermd tegen omgevingsrisico's, lage voltages en netwerkproblemen. We gebruiken zowel technologische als procesgebaseerde oplossingen om een ononderbroken service te garanderen.

Home Office-ondersteuning

Thuiswerken heeft veel voordelen voor onze collega's. Ze kunnen werken in een veilige, comfortabele omgeving. Ze hebben in de eerste plaats een computer, een snelle internetverbinding en een hoogwaardige hoofdtelefoon nodig voor hun werk. Alle vakkennis en training wordt verzorgd door het professionele trainingsteam van UCC. Thuiswerk wordt uitgevoerd met maximale gegevensbeveiliging met behulp van de modernste bedrijfssoftware.

Thuiswerken heeft een grote mate van individualiteit nodig. Tijdens online werk houden we dagelijks contact met teamleden. We ondersteunen ze continu tijdens hun dagelijkse werk, met de hulp van onze teamleiders en backofficeteam. Er zijn veel voordelen aan home-sourcing. Collega's kunnen enorme kosten en tijd besparen zonder te pendelen. Ze kunnen hun dagelijkse leven plannen met behulp van flexibele diensten.

Flexibele, schaalbare services

Ons bedrijfsmodel op basis van het thuiskantoor heeft ook aanzienlijke voordelen voor onze partners. We kunnen alle talen op moedertaal niveau ondersteunen. Dankzij hun flexibele planning kunnen onze collega's ervoor kiezen om ook weekenden en nachtdiensten te ondersteunen. We implementeren snel en effectief internationale verkoop- en klantenserviceoplossingen. Afhankelijk van de complexiteit van het project, kan een pilot binnen 1 a 2 weken van start gaan.

Omdat onze collega's niet aan één locatie gebonden zijn, vinden we getalenteerde collega's niet alleen in de buurt van ons kantoor, maar overal ter wereld. Onze eigen rekruteringsoplossingen helpen bij het creëren van een vrijwel oneindige talentenpool en het vinden van de beste kandidaat in slechts 1 tot 5 dagen.

Milieu-effecten

Homesourcing heeft niet alleen voordelen voor de dienstverlening, maar ook voor het milieu. Omdat onze collega's voor woon-werkverkeer geen auto of openbaar vervoer hoeven te gebruiken, wordt de ecologische voetafdruk van ons bedrijf steeds kleiner. Het kleinere aantal reizen resulteert in minder vermoeidheid, wat kan helpen bij de bescherming van ons milieu. Daarnaast motiveren we onze collega's om plasticvrij te leven en duurzaam te reizen.